Известие

Collapse
No announcement yet.

Резултати от диагностика 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Резултати от диагностика 156

    P0380 е за изгорели свещи нали

    P0704- Тази грешка какво по точно казва, нещо свързано с съиденителя нали но какво по точно? и това (5) какво ще рече?
    Attached Files
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    По първата или свещи или реле.
    За втората: няма контакт между датчика и педала.Счупили са се пъпките които държат максимално близко датчика до педала,и той не опира при пуснато положение с него.Натисни педала с ръка до долу,натисни и датчика,след което с малко лепило го залепи за да не се връща нагоре като отпуснеш педала.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      ако е датчика на съединителя, той е абсолютно еднакъв с повечето стоп-машинки от италиански коли....така че вместо да го лепи и т.н, по-добре да си вземе един за 10лв....
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        Това е датчика нали..

        Къде точно трябва да го залепя?

        А ако реша да го сменям, как се сваля

        сега гледах на много кофти място е?
        Attached Files
        Without heart we would be mere machines

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
          Това е датчика нали..

          Къде точно трябва да го залепя?

          А ако реша да го сменям, как се сваля

          сега гледах на много кофти място е?
          Завърта се и излиза нагоре.
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Тази снимка където съм я постнал не е от алфата.

            Къде нагоре? таблото ли трябва да махна
            Without heart we would be mere machines

            Comment


            • #7
              А сега де..кое е по-лесно?
              Да капне с лепило или да го смени????
              Като си купи втора употреба колко може би ще изкара,преди пак да го залепи???
              Времето + лепилото,равно ли е на времето + 10-20лв за втора ръка???
              Времето + лепилото,равно ли е на времето х2 след смяната на втори датчик???
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                Гледай ся, кат за начало, бръкни с ръчичка над машинката и е натисни надолу........
                Тя е на пластмасова резба и како някой е правил нещо по педала и той е избутал нагоре......
                Може и да няма нужда от лепене......
                После е провери с екускана дали пак не е изскочила..... Ако след пускането на педала отчита, че е включена тогава е залепи......

                А бееее, квото и да ти кажем мушни са надолу с главата при педалите и опипай с раце за да разбереш кво точно става.....
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  А сега де..кое е по-лесно?
                  Да капне с лепило или да го смени????
                  Като си купи втора употреба колко може би ще изкара,преди пак да го залепи???
                  Времето + лепилото,равно ли е на времето + 10-20лв за втора ръка???
                  Времето + лепилото,равно ли е на времето х2 след смяната на втори датчик???
                  Колега, така е, ма тоя датчик 20лв е нов сигурно, да не говорим, че не се чупят през 5 дена, освен тва кое е по-яко:
                  -Цялата ти кола да е в Поксипол и Локтайд или да си е както е замислена, с читав датчик?
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    14 лв е чисто нов моя го сменях скоро, малко е кофти за смяна но става с малко мъка.
                    alfa romeo 156 1.9 jtd

                    Comment


                    • #11
                      Преди време го правих - беше му счупено стеблото което педала го натиска.
                      След няколкодневно издирване и странни погледи по магазините се отказах.
                      Навих една видия в стеблото и я капнах с лепилце. Стана по-здраво от ново.
                      Само монтажа ме озори - сваля се лесно, ама слагането - с една ръка да си светиш, с една да натискаш датчика, с една да завърташ, с една да придържаш... Шибана работа, ама го направих... Е малко ми беше ожулена главата от таблото, отделно виждах звездички от лежането надолу с главата... В общи линии - разлика няма, доколкото знам тоя датчик е важен най вече при употребата на темпомат, който повечето нямаме.
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #12
                        И за климата май имаше някакво значение...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          С малко гърч махнах въпросния датчик и го залепих с лепило сложих го, пуснах диагностика и всичко работи 6+.

                          Имам още един въпрос, как мога да си проверя дали турбото бачка (кои отметки трябва да отбележа) нормално

                          Boost pressure и Desire boost pressure това ли са за турбото?
                          Without heart we would be mere machines

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                            С малко гърч махнах въпросния датчик и го залепих с лепило сложих го, пуснах диагностика и всичко работи 6+.

                            Имам още един въпрос, как мога да си проверя дали турбото бачка (кои отметки трябва да отбележа)

                            Boost pressure и Desire boost pressure това ли са за турбото?
                            Ако мап сензора ти е верен..
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #15
                              Това какво ще рече ако е верен?
                              Without heart we would be mere machines

                              Comment

                              Working...
                              X